September 17, 2024
Dari

ویزه آنلاین ویتنام برای اتباع چینی: همه چیز که باید بدانید

چرا ویتنام یک مقصد حتمی برای شهروندان چین است

ویتنام چیزهای زیادی برای ارائه به بازدید کنندگان خود دارد. این یک کشور مصون و دوستانه است که میزان جرایم پایین دارد و این کشور را به مقصد ایده آل برای مسافران انفرادی، خانواده ها و گروه ها تبدیل می کند. مردم محل برای طبیعت خوش آمدید شان مشهور اند و همیشه خوشحال اند که کلتور و عنعنات شان را با سیاحین شریک سازند.

یکی از نکات برجسته بازدید از ویتنام غذاهای خوشمزه آن است. غذای ویتنامی به دلیل مواد تازه، طعم های جسورانه و ترکیب منحصر به فرد تأثیرات مناطق مختلف مشهور است. از نودل های دلپذیر فو تا ساندویچ های خوش طعم بان می، کمبود غذاهای خوشمزه برای امتحان کردن وجود ندارد.

دلیل دیگر برای بازدید از ویتنام مقرون به صرفه بودن آن است. در مقایسه با سایر مقاصد مشهور سیاحتی، ویتنام ارزش عالی برای پول ارائه میکند. محل اقامت، ترانسپورتیشن و غذا همه نسبتاً ارزان هستند و آن را به یک مقصد ایده آل و مقرون به صرفه تبدیل می کند.

علاوه بر این، ویتنام دارای مناظر زیبا و اقلیم مطلوب است. از خلیج نفس گیر هالونگ تا شهر جذاب باستانی هوی آن، کمبود مناظر خیره کننده برای اکتشاف وجود ندارد. این کشور همچنان دارای اقلیم متنوع است که ساحات مختلف الگوهای مختلف آب و هوایی را تجربه میکنند، از اینرو همیشه یک زمان ایده آل برای بازدید وجود دارد.

آیا شهروندان چینی برای ورود به ویتنام به ویزه نیاز دارند؟

در حالیکه ویتنام پالیسی معافیت ویزه را برای بعضی کشورها تطبیق کرده است، متاسفانه اتباع چینی در آن شامل نمیشوند. به این معنی که اتباع چینی قبل از سفر به ویتنام باید ویزه بگیرند. اما، یک شیوه مناسب برای شهروندان چین وجود دارد تا بدون نیاز به مراجعه به سفارت یا کنسولگری ویتنام برای ویزه درخواست دهند.

زندگی دور از سفارت/کنسولگری ویتنام، آیا شهروندان چینایی میتوانند برای ویزه ویتنام آنلاین درخواست دهند؟

با معرفی ویزای الکترونیکی ویتنام که به عنوان ویزای آنلاین ویتنام نیز شناخته می شود، اکنون شهروندان چینی می توانند از راحتی خانه و یا دفاتر خود برای دریافت ویزای خود درخواست دهند. این سیستم ویزه آنلاین برای دارندگان پاسپورت تمام کشورها و قلمرو ها بشمول چین قابل دسترس است. این پروسه ساده، سریع و آسان است.

تمام چیزی که شهروندان چینایی باید انجام دهند این است که به ویب سایت رسمی وزارت مهاجرت ویتنام مراجعه کنند و فورم آنلاین درخواست را خانه پری کنند. آنها باید معلومات شخصی، جزئیات پاسپورت، و پلان های سفر را فراهم سازند. آنها همچنان مکلف خواهند شد تا یک عکس دیجیتلی از خود و یک کاپی اسکن شده پاسپورت شان را آپلود کنند.

بعد از ارسال درخواست، شهروندان چینایی یک نامه تایید ویزه الکترونیکی را از طریق ایمیل در جریان 3 روز کاری دریافت خواهند کرد. بعداً آنها میتوانند نامه را چاپ کرده و آنرا در پاسگاه مهاجرت بعد از رسیدن به ویتنام، همراه با پاسپورت شان، برای دریافت مهر ویزه شان ارائه کنند.

مزایای انتخاب ویزای آنلاین ویتنام برای اتباع چینی

درخواست آنلاین برای ویزه ویتنام چندین مزایا را برای شهروندان چینایی ارائه می دهد. برای شروع، این در وقت و تلاش آنها از بازدید از سفارت یا کنسولگری ویتنام صرفه جویی میکند. این امر به ویژه برای کسانی که دور از این دفاتر زندگی می کنند، مفید است. آنها میتوانند به سادگی برای ویزه خود از خانه یا دفتر خود درخواست دهند و این پروسه را راحت تر و موثرتر میسازد.

برعلاوه، ویزای الکترونیکی ویتنام تا 90 روز با ورود های انفرادی یا متعدد اعتبار دارد و به شهروندان چینایی انعطاف پذیری میدهد تا سفر خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنند. این ویزه هم برای مقاصد تجارتی و هم برای گردشگری نیز قابل دسترس است، بنابراین بازدید کنندگان می توانند مناسب ترین گزینه را برای سفر خود انتخاب کنند.

علاوه بر این، 13 فرودگاه، 16 دروازه مرزی زمینی و 13 دروازه مرزی دریایی وجود دارد که به دارندگان ویزای الکترونیکی ویتنام اجازه می دهد تا به راحتی وارد و خارج از کشور شوند. این به این معنی است که شهروندان چینایی برای برنامه سفر خود گزینه های بیشتری دارند و می توانند بدون هیچ زحمتی بخش های مختلف ویتنام را اکتشاف کنند.

گرفتن ویزای ویتنام برای اتباع چینی چند هزینه دارد؟

هزینه های ویزه ویتنام برای شهروندان چینایی میتواند بسته به هدف بازدید آنها و نوع ویزه مورد نیاز آنها متفاوت باشد. اما برای کسانیکه برای دریافت ویزه ویتنام بشکل آنلاین از ویب سایت دولت درخواست میدهند، فیس ها ثابت است و به شرح ذیل است:

  • هزینه ویزای تک ورود ۲۵ دالر آمریکایی است که تا ۳۰ روز اعتبار دارد.
  • برای ویزای چند ورود 50 دالر امریکایی هزینه دارد که تا 30 روز اعتبار دارد.
  • هزینه ویزای تک ورود ۲۵ دالر آمریکایی است که تا ۹۰ روز اعتبار دارد.
  • برای ویزای چند ورود 50 دالر امریکایی هزینه دارد که تا 90 روز اعتبار دارد.

این مهم است که به یاد داشته باشید که این فیس ها در معرض تغییر قرار دارند، بنابراین توصیه می شود قبل از ارسال درخواست خود نرخ های فعلی را تأیید کنید. همچنان، به یاد داشته باشید که این فیس ها فقط برای پروسه درخواست ویزه است و شامل هیچ هزینه اضافی که ممکن است متحمل گردد، مانند فیس خدمات از یک نماینده یا هزینه سفر به و از سفارت نمیشود.

توضیح دهید که ویزای تک ورود و ویزای چند ورود به شهروندان چین چیست.

حالا، شما شاید تعجب کنید که تفاوت بین ویزه یک بار ورود و چند ورود چیست. یک ویزه تک ورود به شما اجازه میدهد تا یک بار وارد ویتنام شوید و برای مدت زمانی تعیین شده بمانید، در حالیکه یک ویزه چند ورود به شما اجازه میدهد تا در مدت تعیین شده چندین بار ویتنام داخل و خارج شوید. بطور مثال، اگر شما یک ویزه یک بار ورود داشته باشید که برای 90 روز معتبر است، شما میتوانید یک بار وارد ویتنام شوید و تا 90 روز بمانید. اما، اگر شما یک ویزای چندین ورود داشته باشید که برای 90 روز معتبر است، شما میتوانید در جریان 90 روز چندین بار وارد و خروج از ویتنام شوید.

برای شهروندان چینایی که قصد بازدید از ویتنام را برای یک مدت کوتاه دارند، ممکن است ویزه تک ورود کافی باشد. اما، اگر شما قصد دارید که در جریان سفر تان ویتنام را ترک و دوباره داخل شوید، یک ویزای چندین ورود ممکن بیشتر مناسب باشد. این مهم است که پلان های سفر خود را با دقت در نظر بگیرید و نوع ویزه را که با نیازهای شما مطابقت دارد انتخاب کنید تا از هرگونه عارضه در جریان سفر خود جلوگیری کنید.

پالیسی بازپرداخت ویزه الکترونیکی ویتنام برای اتباع چین در صورت رد شدن درخواست ویزه؟

متأسفانه، اگر درخواست شما رد شود، هیچ پالیسی بازپرداخت برای فیس ویزه ویتنام وجود ندارد. فیس های ویزای آنلاین ویتنام از ویب سایت دولت در هر حالت قابل برگشت نیست. به همین دلیل است که اطمینان حاصل کردن از اینکه تمام اسناد شما مرتب است و شما معیار های واجد شرایط بودن را قبل از ارائه درخواست خود برآورده میکنید، بسیار مهم است. هرگونه اشتباه یا معلومات از دست رفته در درخواست شما میتواند منجر به رد و از دست دادن فیس ویزه شما گردد.

اگر شما درخواست ویزه تان را از طریق یک نماینده انجام دهید فیس بیشتر است

این قابل توجه است که اگر شما انتخاب کنید که درخواست خود را از طریق یک نماینده انجام دهید، هزینه ویزه ویتنام بالاتر خواهد بود. نمایندگان یک فیس خدمات را بالای فیس ویزه دولتی میگیرند که میتواند بسته به نماینده متفاوت باشد. درحالیکه استفاده از یک عامل ممکن در وقت و تلاش شما صرفه جویی کند، این مهم است که هزینه اضافی را در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید که آیا این برای شما ارزش دارد یا خیر.

ویزای آنلاین ویتنام برای شهروندان چین؛ ویب سایت دولت در مقابل نمایندگان معتبر

زمانیکه نوبت به گرفتن ویزای ویتنام آنلاین میرسد، دو گزینه موجود است – درخواست از طریق ویب سایت دولت یا از طریق یک نماینده معتبر – این میتواند گیچ کننده باشد که تصمیم بگیریم کدام یک انتخاب بهتر است. ما مزایا و معایب هر گزینه را بررسی خواهیم کرد تا به شهروندان چینایی در تصمیم گیری آگاهانه در مورد گرفتن ویزای ویتنام کمک کنیم.

سایت دولت: خودتان انجام دهید

ویب سایت دولت فیس کمتر را برای درخواست ویزه ارائه میکند و آنرا به یک گزینه جذاب برای مسافرین که از بودجه آگاه هستند تبدیل میکند. اما باید توجه داشت که این فیس پایین تر شامل هیچگونه حمایت یا کمکی از سوی دولت نیست. به این معنی که شهروندان چینایی باید پروسه درخواست ویزه را خودشان هدایت کنند که میتواند خیلی دلهره آور و وقت گیر باشد.

نمایندگان معتبر ویزه: یک تجربه آسان

در دست دیگر، نمایندگان معتبر برای خدمات ویزه شان فیس های بالاتر میگیرند. اما، چیزی که شهروندان چینایی در مقابل بدست میاورند یک تجربه آسان و هموار درخواست ویزه است. این نمایندگان سالها تجربه و تخصص در رسیدگی به درخواست های ویزه دارند و آنها دقیقاً میدانند که چگونه درخواست شما را تایید کنند. علاوه بر این، آنها در صورتیکه شما هر گونه سوال یا نگرانی داشته باشید، آنها حمایت سریع آنلاین را ارائه میدهند.

خدمات تسریع برای ویزه های عاجل

یک مزیت عمده انتخاب یک نماینده معتبر برای ویزای ویتنام شما گزینه تسریع درخواست شما در صورت برنامه های عاجل سفر است. این به این معنی است که اگر شما به ویزه تان به صورت عاجل نیاز دارید، این نمایندگان منابع و ارتباطات را دارند تا این پروسه را تسریع بخشند و اطمینان حاصل کنند که شما ویزه تان را به موقع دریافت کنید. این میتواند یک نجات دهنده زندگی برای شهروندان چینایی باشد که نیاز دارند تا در یک اطلاعیه کوتاه به ویتنام سفر کنند.

کمک در هنگام ورود

مزیت دیگر استفاده از یک نماینده معتبر برای ویزه ویتنام شما کمک است که آنها در زمان رسیدن به پیشخوان مهاجرت فراهم میسازند. این خدمات مخصوصاً برای سفر کنندگان برای اولین بار به ویتنام مفید است، زیرا میتواند برای هدایت پروسه مهاجرت در یک کشور خارجی طاقت فرسا باشد. نماینده کمک خواهد کرد تا پروسه پاکسازی مهاجرت را سریع سازد تا از صف های طولانی جلوگیری گردد و به شما اجازه میدهد تا تعطیلات تان را بدون هیچ تاخیر آغاز کنید.

خدمات انتقال و انتقال میدان هوایی

برعلاوه کمک در هنگام ورود، نمایندگان معتبر همچنان خدمات انتقال و انتقال فرودگاه را به شهروندان چینایی ارائه میدهند. به این معنی که با رسیدن، شما یک راننده تعیین شده در فرودگاه منتظر شما خواهید بود که شما را مستقیماً به هوتل تان خواهد برد. این کار زحمت یافتن ترانسپورت را از بین میبرد و به شما یک شروع سفر راحت تر و بدون فشار میدهد.

حکم: چه انتخاب کنیم؟

بعد از در نظر داشت مزایا و معایب هر دو گزینه، حکم واضح است – برای شهروندان چینایی، استفاده از یک نماینده معتبر برای ویزای ویتنام شان انتخاب بهتر است. درحالیکه ویب سایت دولتی ممکن یک گزینه مقرون به صرفه تر به نظر برسد، مزایا و راحتی اضافی استفاده از یک نماینده معتبر آنرا ارزش هزینه اضافی میسازد. علاوه بر این، با سالها تجربه و تخصص آنها، شما میتوانید مطمئن باشید که درخواست ویزه شما با دقت و موثر رسیدگی خواهد شد.

تایید ویزه اتباع چینی چقدر طول میکشد؟

زمان پروسس ویزه ویتنام برای شهروندان چینایی معمولاً 3-5 روز کاری طول میکشد. اما، این مهم است که توجه داشته باشیم که این چارچوب زمانی ممکن در جریان فصول اوج تمدید گردد. به همین دلیل است که توصیه می شود که پروسه درخواست ویزه خود را حداقل یک هفته قبل از تاریخ سفر مورد نظر خود آغاز کنید تا از هرگونه تاخیر یا پیچیدگی جلوگیری شود.

برعلاوه، این مهم است که از رخصتی های که توسط مهاجرت ویتنام رعایت میشود آگاه باشید. آنها روز های شنبه، یکشنبه، روز سنتی نیروی امنیت عامه مردم ویتنام (19 اگست) و رخصتی های ملی کار نمیکنند. به این معنی که اگر تاریخ سفر مورد نظر شما به هر یک از این روزها برسد، ممکن است نیاز به برنامه ریزی بر اساس آن داشته باشید و برای ویزه خود زودتر درخواست دهید.

رخصتی های ملی در ویتنام که باید برای شهروندان چینایی یادداشت شود چه است؟

طوریکه قبلاً ذکر شد، مهاجرت ویتنام در رخصتی های معین کار نمیکند. این یک چک لیست رخصتی های ملی در ویتنام است که شهروندان چینایی باید به آن توجه کنند:

  • روز سال نو (اول جنوری)
  • رخصتی تت (تاریخ ها نظر به تقویم قمری متفاوت است مگر معمولاً در جنوری یا فبروری میافتد)
  • روز یادبود پادشاهان آویزان (روز دهم ماه سوم قمری)
  • روز الحاق (۳۰ اپریل)
  • روز کارگر (اول می)
  • روز ملی (۲ سنبله)

این مهم است که این رخصتی ها را در هنگام برنامه ریزی سفر به ویتنام در ذهن داشته باشید. اگر شما در این رخصتی ها نیاز به گرفتن ویزه دارید، بهتر است برای مشاوره و نقل قول با یک نماینده معتبر تماس بگیرید. این کار تضمین خواهد کرد که درخواست ویزه شما به طور موثر پروسس می شود و شما هنوز هم می توانید در تاریخ مورد نظر خود به ویتنام سفر کنید.

چگونه ویزه عاجل ویتنام را برای اتباع چینی بدست بیاوریم؟

در صورت پلان های فوری سفر، شهروندان چینایی همچنان میتوانند یک ویزه سریع به ویتنام را از طریق یک نماینده بدست بیاورند. این نمایندگان گزینه های ویزای سریع را با زمان پروسس 4 ساعت، 2 ساعت یا حتی در همان روز دارند. این خدمات برای کسانیکه نیاز به سفر فوری به ویتنام دارند و نمیتوانند منتظر زمان پروسس معیاری باشند، مفید است.

برای استفاده از ویزه عاجل به ویتنام، شهروندان چینایی می توانند مراحل زیر را دنبال کنند:

  • با یک نماینده تماس بگیرید: قدم اول این است که با یک نماینده برای ویزه ویتنام بصورت آنلاین تماس بگیرید و آنها را در مورد پلان های عاجل سفر تان مطلع سازید. آنها شما را در جریان این پروسه راهنمایی خواهند کرد و تمام معلومات لازم را به شما فراهم خواهند کرد.
  • پرداخت فیس اضافی: طوریکه ویزه های سریع نیاز به منابع و تلاش اضافی از طرف نماینده دارد، آنها برای این خدمات فیس اضافی اخذ میکنند. شهروندان چین باید مایل به پرداخت این فیس اضافی برای سهولت گرفتن ویزه عاجل باشند.
  • اسناد مورد نیاز را ارائه کنید: اتباع چینی باید تمام اسناد لازم را طبق کتگوری ویزه همراه با دریافت فیس سریع ارائه کنند. بعداً نماینده درخواست را در همان روز، 4 ساعت، یا 2 ساعت، با در نظر داشت گزینه انتخاب شده پروسس خواهد کرد.
  • دریافت ویزای عاجل: پس از طی مراحل ویزای عاجل تان، نماینده آن را از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد کرد. بعداً شما میتوانید آنرا چاپ کنید و برای سفر تان به ویتنام استفاده کنید.

اتباع چینی برای آمادگی برای درخواست آنلاین ویزای ویتنام چه نیاز دارند؟

برای درخواست موفقانه ویزای ویتنام آنلاین، شهروندان چین باید اسناد و اطلاعات زیر را تهیه کنند:

  • پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار و 2 صفحه خالی: پاسپورت شما باید حداقل 6 ماه از تاریخ مورد نظر ورود شما به ویتنام اعتبار داشته باشد. این همچنان باید حداقل 2 صفحه خالی برای مهر ویزه داشته باشد.
  • معلومات شخصی: شما باید نام کامل، جنسیت، تاریخ تولد، محل تولد، شماره پاسپورت، و ملیت خود را ارائه کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام معلومات دقیق است و با جزئیات موجود در پاسپورت شما مطابقت دارد.
  • آدرس ایمیل معتبر: شما نامه تایید ویزه و دیگر اطلاعیه های مهم تان را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد، پس مطمئن شوید که یک ایمیل آدرس معتبر را که بشکل منظم چک میکنید ارائه میکنید.
  • کارت کریدت/دیبیت معتبر: سیستم ویزای الکترونیکی ویتنام روش های مختلف پرداخت را می پذیرد، از جمله ویزا، ماستر، JCB، Diner Club، Amex، Union Pay و موارد دیگر. مطمئن شوید که کارت شما معتبر است و وجوه کافی برای پرداخت هزینه ویزه دارد.
  • آدرس مؤقت در داخل ویتنام: شما باید آدرس هوتل یا محل اقامت پلان شده تان را در ویتنام ارائه کنید. این یک شرط اجباری است، پس قبل از شروع پروسه درخواست ویزا مطمئن شوید که اقامت تان رزرو شده است.
  • هدف بازدید: اتباع چینی میتوانند برای اهداف مختلف مانند گردشگری، کار، تجارت، یا تحصیل از ویتنام دیدن کنند. مطمئن شوید که هدف بازدید خود را در فورم درخواستی مشخص کنید.
  • تاریخ های ورود و خروج: شما باید تاریخ های پلان شده ورود و خروج خود را در ویتنام ارائه کنید. قبل از پر کردن فورم درخواستی مطمئن شوید که یک برنامه سفر واضح دارید.
  • نقاط ورودی و خروج مورد نظر: شهروندان چینی میتوانند از طریق بنادر مختلف از جمله فرودگاه ها، مرزهای زمینی و بنادر دریایی وارد ویتنام شوند. شما باید نقاط ورودی و خروجی مورد نظر خود را در فورم درخواست مشخص کنید.
  • شغل فعلی: در اخیر، شما باید شغل فعلی تان را بشمول نام و آدرس شرکت تان و شماره تلیفون تان ارائه کنید. این یک شرط برای درخواست ویزه است، پس مطمئن شوید که این معلومات آماده است.

اتباع چینی برای درخواست آنلاین ویزه ویتنام چه چیزی را باید آپلود کنند؟

برای درخواست آنلاین ویزه ویتنام، شهروندان چینایی باید 2 سند مهم را آپلود کنند: یک کاپی اسکن شده صفحه معلومات پاسپورت شان و یک عکس پرتره اخیر. این اسناد بسیار مهم است زیرا آنها معلومات ارائه شده در فورم درخواست ویزه را تأیید میکند و صحت متقاضی را تضمین میکند.

شرایط کاپی اسکن شده صفحه معلومات پاسپورت

کاپی اسکن شده صفحه معلومات پاسپورت یک سند ضروری برای درخواست آنلاین ویزه ویتنام است. این شامل تمام مشخصات شخصی متقاضی بشمول عکس، نام کامل، تاریخ تولد، و شماره پاسپورت آنها است. اینها شرایط مشخص برای کاپی اسکن شده است:

  • قابل خواندن و واضح: کاپی اسکن شده صفحه معلومات پاسپورت باید خوانا و واضح باشد. این به این معنی است که تمام معلومات باید قابل دید باشد و تار نباشد. در صورت هر بخش غیرقابل خواندن یا تار، درخواست ممکن رد گردد.
  • صفحه کامل: کاپی اسکن شده باید شامل تمام صفحه معلومات پاسپورت باشد. این شامل صفحه جزئیات شخصی، صفحه امضاء، و هر صفحه دیگر با معلومات مهم میگردد. مطمئن شوید که هیچ لبه یا گوشه صفحه قطع نشده است.
  • خطوط ICAO: سازمان بین المللی هوانوردی ملکی (ICAO) رهنمود های مشخصی را برای عکس های پاسپورت تعیین کرده است. این رهنمودها شامل اندازه، رنگ پس زمینه و حالت صورت است. کاپی اسکن شده صفحه معلومات پاسپورت باید شامل خطوط ICAO باشد که برای تصدیق صحت عکس استفاده میشود.
  • فارمت فایل: کاپی اسکن شده باید در فارمت PDF، JPEG، یا JPG باشد. این ها یگانه فارمت های فایل قبول شده برای ارسال و پروسس آسان درخواست است.

شرایط عکس پرتره برای ویزه آنلاین ویتنام

به غیر از کاپی اسکن شده صفحه معلومات پاسپورت، شهروندان چینایی همچنان مکلف اند تا یک عکس پرتره اخیر را آپلود کنند. این عکس به عنوان تأیید هویت متقاضی عمل می کند و باید شرایط زیر را برآورده کند:

  • واقعی و فعلی: عکس پرتره باید یک عکس اخیر باشد که در جریان 6 ماه گذشته گرفته شده باشد. این برای اطمینان از اینکه ظاهر متقاضی با ظاهر فعلی آنها مطابقت دارد و از هرگونه تقلب هویتی جلوگیری میکند.
  • مطابقت با پاسپورت: صورت متقاضی در عکس پرتره باید با صورت موجود در پاسپورت مطابقت داشته باشد. این برای اطمینان از شخص درخواست کننده ویزه همان کسی است که در پاسپورت است.
  • مستقیم و بدون عینک: متقاضی باید مستقیماً به کمره نگاه کند و عینک نپوشد. این برای جلوگیری از هرگونه درخشش یا انسداد صورت در عکس است.
  • اندازه و پس زمینه: عکس پرتره باید به اندازه پاسپورت باشد که 4x6cm است. این باید یک پس زمینه سفید یا رنگ روشن داشته باشد، که صورت متقاضی 70-80% عکس را اشغال کند.

برای اتباع چینی چگونه ویزه ویتنام را بشکل آنلاین درخواست دهیم؟

حالا که شما تمام اسناد و معلومات لازم را دارید، وقت آن رسیده است تا برای ویزه ویتنام تان بشکل آنلاین درخواست دهید. برای اخذ ویزه الکترونیکی ویتنام خود این مراحل ساده را دنبال کنید:

  • مرحله 1: به ویب سایت رسمی سیستم ویزه الکترونیکی ویتنام بروید و روی “درخواست ویزه الکترونیکی” کلیک کنید.
  • مرحله 2: فورم درخواستی را با معلومات شخصی تان، هدف بازدید، تاریخ های ورودی و خروج، و نقاط ورودی و خروج مورد نظر تان خانه پری کنید.
  • مرحله 3: یک کاپی اسکن شده پاسپورت تان و یک عکس اخیر به اندازه پاسپورت تان را آپلود کنید.
  • مرحله 4: فیس ویزه را با استفاده از کارت اعتباری/دیبیت خود پرداخت کنید.
  • مرحله 5: منتظر ایمیل تایید و نامه تایید ویزه الکترونیکی تان باشید. این معمولاً 2-3 روز کاری طول میکشد، مگر در بعضی قضایا، این میتواند تا 5 روز کاری طول بکشد.
  • مرحله 6: نامه تایید ویزه الکترونیکی خود را چاپ کنید و هنگام سفر به ویتنام آنرا با خود بیاورید.
  • مرحله 7: پس از رسیدن به بندر ورودی تعیین شده، مکتوب تایید ویزای الکترونیکی، پاسپورت، و سایر اسناد لازم خود را به آمر مهاجرت ارائه کنید. زمانیکه همه چیز تایید گردد، شما مهر ویزه الکترونیکی ویتنام تان را دریافت خواهید کرد و میتوانید وارد کشور شوید.

ممکن اسناد اضافی برای مقاصد غیر سیاحتی نیاز باشد

در حالیکه شهروندان چینایی که برای مقاصد گردشگری از ویتنام دیدن میکنند فقط نیاز دارند تا برای ویزه الکترونیکی ویتنام درخواست دهند، آنهاییکه برای مقاصد دیگر مانند تجارت، کار کردن یا تحصیل سفر میکنند ممکن برای اثبات هدف بازدید شان به اسناد اضافی نیاز داشته باشند. این مهم است که با مقامات مربوطه یا کارفرما/مکتب خود چک کنید تا مطمئن شوید که قبل از درخواست آنلاین برای ویزه ویتنام تمام اسناد لازم را دارید.

ورود به ویتنام از طریق بندر ورودی تعیین شده

بالاخره، این مهم است تا به یاد داشته باشیم که شهروندان چینایی باید از طریق بندر تعیین شده ورود که در نامه تایید ویزه الکترونیکی شان مشخص شده است وارد ویتنام شوند. این به این معنی است که اگر شما برای ورود به ویتنام از طریق مرز زمینی درخواست ویزای الکترونیکی کرده اید، نمی توانید از طریق فرودگاه یا بندر دریایی وارد شوید. عدم رعایت این مقررات ممکن منجر به رد ورود به ویتنام گردد.

چگونه وضعیت ویزای الکترونیکی ویتنام را برای شهروندان چین چک کنیم؟

بعد از ارسال درخواست ویزای آنلاین و آپلود کردن تمام اسناد لازم، شهروندان چینی میتوانند وضعیت ویزای الکترونیکی ویتنام خود را پیگیری کنند. این است که چگونه این کار را انجام دهیم:

  • به ویب سایت رسمی اداره مهاجرت ویتنام مراجعه کنید.
  • روی زبانه “چک کردن وضعیت” در صفحه اصلی کلیک کنید.
  • کود درخواست و ایمیل آدرس استفاده شده در جریان پروسه درخواست را وارد کنید.
  • برای مشاهده وضعیت ویزای الکترونیکی تان روی “جستجو” کلیک کنید.

در صورت هرگونه تاخیر یا مشکل در درخواست، وضعیت بر اساس آن به روز خواهد شد. توصیه میشود که وضعیت را بشکل منظم چک کنید تا از یک پروسه هموار درخواست اطمینان حاصل گردد.

برای اتباع چین چه باید کرد تا میزان موفقیت درخواست های ویزه افزایش یابد؟

آیا شما میدانید که تمام درخواست های ویزه توسط دولت ویتنام تایید نمیشود؟ افسران مجموعه قوانین و معیارهای خود را برای ارزیابی و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا درخواست ویزه را تایید یا رد کنند، دارند. این میتواند یک پروسه ناامید کننده و نامعلوم باشد، مخصوصاً برای آنهاییکه عجله دارند یا با این پروسه آشنا نیستند.

مگر تشویش نکنید، یک راه حل وجود دارد که میتواند یک تایید آسان و تضمین شده برای ویزه ویتنام شما را تضمین نماید. برای افزایش شانس تایید شدن درخواست ویزه شما، اینها چند نکته است که شهروندان چینی میتوانند آنرا دنبال کنند:

ارائه معلومات دقیق و کامل:

یکی از دلایل معمول رد شدن ویزه معلومات ناقص یا نادرست در فورم درخواست است. شهروندان چین باید اطمینان حاصل کنند که تمام معلومات ارائه شده دقیق است و با اسناد ارائه شده مطابقت دارد. هرگونه اختلاف میتواند منجر به رد شدن درخواست گردد. با استفاده از یک نماینده، شما میتوانید مطمئن باشید که تمام معلومات شما قبل از ارسال درخواست بشکل کامل بررسی و تائید خواهد شد.

تمام اسناد لازم را تسلیم کنید:

یک فاکتور مهم دیگر که میتواند میزان موفقیت درخواست ویزه شما را متاثر سازد، ارائه تمام اسناد مورد نیاز است. شهروندان چینایی باید شرایط اسناد مشخص برای کتگوری ویزه خود را درک کنند و اطمینان حاصل کنند که آنها آنها را در فارمت درست ارائه می دهند. یک نماینده میتواند با فراهم ساختن یک لیست از اسناد لازم و اطمینان از اینکه آنها قبل از ارسال آنها به درستی قالب بندی شده اند، در این مورد به شما کمک کند.

از قبل خوب درخواست دهید:

این مهم است که برای ویزه ویتنام خود از قبل درخواست دهید تا از هرگونه عجله یا تاخیر در آخرین لحظه جلوگیری شود. این به شما وقت کافی میدهد تا تشریفات لازم را تکمیل نموده و در صورت نیاز هرگونه اسناد اضافی را فراهم سازید. درخواست زودهنگام همچنان شانس گرفتن یک قرار ملاقات برای یک مصاحبه (در صورت نیاز) در سفارت را افزایش میدهد.

استفاده از ایجنت برای اخذ ویزه آنلاین ویتنام:

بهترین راه برای افزایش میزان موفقیت درخواست ویزه شما استفاده از یک نماینده برای ویزه ویتنام آنلاین است. این نمایندگان سالها تجربه در رسیدگی به درخواست های ویزه دارند و قوانین و مقررات محلی را می دانند. آنها شما را در تمام پروسه، از پر کردن فورم درخواست تا ارائه اسناد مورد نیاز، اطمینان حاصل خواهند کرد که همه چیز برای یک درخواست موفق آماده است.

آیا هیچ راهی برای اتباع چینی وجود دارد که ویزه ویتنام را به آسانی، به موقع و با تایید تضمین شده بدست بیاورند؟

حالا، شما باید تعجب کنید – آیا هیچ راهی برای شهروندان چینایی وجود دارد تا ویزای ویتنام را به آسانی، به موقع و با تایید تضمین شده بدست آورند؟ پاسخ بله است! با استفاده از یک نماینده برای ویزای ویتنام تان آنلاین، شما میتوانید تمام این مزایا و بیشتر را بدست بیاورید.

  • فورم ساده: اولین قدم برای درخواست ویزه خانه پری فورم درخواستی است. این میتواند یک پروسه گیچ کننده و وقت گیر باشد، مخصوصاً اگر شما با زبان ویتنامی آشنا نباشید. اما، زمانیکه شما یک نماینده را استخدام میکنید، آنها یک فورم ساده را که درک و پر کردن آن آسان است به شما فراهم میسازد. این تضمین میکند که درخواست شما بدون خطا است و شانس تایید بیشتری دارد.
  • اسناد آسان برای بارگذاری: در کنار فورم درخواستی، شما همچنان باید اسناد معین مانند پاسپورت، برنامه سفر، و مدرک اقامت را ارائه کنید. جمع آوری و تنظیم این اسناد میتواند یک کار دلهره آور باشد. مگر با کمک یک نماینده، شما میتوانید این اسناد را به آسانی در ویب سایت آنها آپلود کنید و تمام پروسه را سریع و راحت میسازد.
  • حمایت دوستانه: درخواست ویزه میتواند یک تجربه پرتنش باشد، مخصوصاً اگر شما این کار را برای اولین بار انجام میدهید. در چنین قضایا، داشتن کسی که شما را راهنمایی و کمک کند میتواند یک جهان تفاوت ایجاد کند. استخدام یک نماینده برای ویزای ویتنام تان آنلاین تضمین میکند که شما به کارمندان حمایوی دوستانه و کمک کننده دسترسی دارید که میتوانند به تمام سوالات شما پاسخ دهند و راهنمایی لازم را به شما فراهم سازند.
  • تجربه آسان: با استخدام یک نماینده، شما اساساً تمام پروسه درخواست ویزه را برون سپاری میکنید. این به این معنی است که شما نیازی به نگرانی در مورد درک قوانین و معیار های تعیین شده توسط دولت ویتنام ندارید. نماینده از همه چیز برای شما مراقبت میکند و تمام تجربه را آسان و بدون فشار میسازد.
  • 99.9% میزان موفقیت: یکی از بزرگترین مزایای استفاده از یک نماینده برای درخواست ویزای ویتنام شما میزان بالای موفقیت آنها است. طوریکه آنها در قوانین و مقررات محلی آشنا هستند، آنها دقیقاً میدانند که برای اطمینان از تایید درخواست ویزه شما چه باید انجام شود. این به شما آرامش ذهنی میدهد و شما را از تردید اینکه آیا درخواست شما تایید یا رد خواهد شد نجات میدهد.

بعد از دریافت تایید ویزه برای اتباع چین چه باید کرد؟

بعد از بدست آوردن موفقانه ویزه تان، چند چیز مهم وجود دارد که شهروندان چینایی باید انجام دهند تا از ورود هموار به ویتنام اطمینان حاصل کنند. این یک چک لیست برای راهنمایی شما است:

  • ویزه خود را دوباره چک کنید: اول و مهمتر از همه، این مهم است که ویزه خود را دوباره چک کنید تا مطمئن شوید که هیچ اشتباه یا اشتباه وجود ندارد. هر معلومات نادرست در مورد ویزه شما میتواند در زمان رسیدن سبب مشکل گردد، از اینرو این مهم است که قبل از سفر تان هرگونه اشتباه را دریافت و اصلاح کنید.
  • کاپی ویزه خود را چاپ کنید: مهم است که یک کاپی ویزه خود را چاپ کنید و در طول سفر همیشه آنرا با خود داشته باشید. از شما خواسته خواهد شد تا آنرا بعد از رسیدن به ویتنام نشان دهید، از اینرو مطمئن شوید که یک کاپی فزیکی در دست دارید.
  • خود را با شرایط ورود آشنا کنید: قبل از سفر به ویتنام، شهروندان چین باید خود را با شرایط ورود که توسط دولت ویتنام تعیین شده است نیز آشنا سازند. این شامل داشتن یک پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار باقی مانده، یک تکت برگشت یا بعدی، و وجوه کافی برای پوشش اقامت شما در ویتنام میگردد.
  • اسناد خود را آماده کنید: به غیر از ویزه، مهم است که تمام اسناد لازم برای سفر به ویتنام آماده باشید. این ممکن شامل ریزرف های هوتل، برنامه سفر، و بیمه سفر، در میان دیگران باشد. همچنان توصیه میشود که در صورت هرگونه اضطراری یک فوتوکاپی پاسپورت و ویزه تان داشته باشید.
  • ترانسپورت خود را از فرودگاه برنامه ریزی کنید: در اخیر، مطمئن شوید که ترانسپورت خود را از فرودگاه به محل اقامت خود در ویتنام برنامه ریزی می کنید. شما میتوانید برای یک خدمات انتقال از فرودگاه ترتیب دهید یا یک تاکسی را از قبل رزرو کنید تا از هرگونه کلاهبرداری یا هزینه بیش از حد جلوگیری کنید.

پرسش های پرسیده برای شهروندان چینی که از طریق ویب سایت دولت برای ویزای الکترونیکی ویتنام درخواست داده اند

1. تاریخ خروج من به زودی میرسد، مگر وضعیت ویزه الکترونیکی ویتنام من هنوز هم تایید نشده است. من باید چه کنم؟

متأسفانه، مواردی وجود داشته است که شهروندان چینایی برای ویزای الکترونیکی خود درخواست داده اند و منتظر پروسس وضعیت خود نزدیک به تاریخ خروج خود مانده اند. این میتواند یک وضعیت پرتنش باشد، مخصوصاً اگر تاریخ خروج به سرعت نزدیک میشود.

در این صورت، ما پیشنهاد میکنیم که شهروندان چینایی با یک نماینده معتبر تماس بگیرند یا برای حمایت به info@vietnamimmigration.org ایمیل کنند. این نمایندگان یک خط ارتباط مستقیم با وزارت مهاجرت ویتنام دارند و میتوانند در تسریع پروسس ویزه الکترونیکی شما کمک کنند. اما، به یاد داشته باشید که ممکن برای این خدمات یک هزینه اضافی وجود داشته باشد.

2. چگونه میتوانم معلومات نامعتبر را در درخواست ویزه الکترونیکی خود اصلاح کنم؟

اشتباهات میتواند اتفاق بیافتد، و اگر شما بشکل تصادفی در مورد درخواست ویزای الکترونیکی تان معلومات نادرست ارائه کرده اید، وحشت نکنید. اولین کاری که باید انجام شود این است که با نماینده تماس بگیرید یا برای کمک به info@vietnammmigration.org ایمیل کنید.

آنها قادر به راهنمایی شما در مورد مراحل که باید برای اصلاح معلومات انجام دهید خواهند بود. اما، به یاد داشته باشید که ممکن برای این خدمات هزینه وجود داشته باشد و ممکن است پروسس تغییرات مدتی طول بکشد.

3. من درخواست ویزه الکترونیکی خود را از طریق ویب سایت دولت تسلیم کردم، و حالا میخواهم آنرا ویرایش کنم. آیا راهی برای ویرایش درخواست ویزه الکترونیکی من وجود دارد؟

مشابه به اصلاح معلومات نامعتبر، اگر شما میخواهید که در درخواست ویزه الکترونیکی تان تغییرات ایجاد کنید، شما باید با یک نماینده معتبر تماس بگیرید یا برای حمایت به info@vietnammmigration.org ایمیل کنید.

آنها قادر به راهنمایی شما در مورد چگونگی ویرایش درخواست تان خواهند بود و مراحل لازم را برای انجام این کار به شما فراهم خواهند کرد. اما، به یاد داشته باشید که ممکن برای این خدمات هزینه وجود داشته باشد و ممکن است پروسس تغییرات مدتی طول بکشد.

4. اگر من بخواهم زودتر از تاریخ ورود که در درخواست ویزه الکترونیکی من ذکر شده است برسم چی؟

این مهم است تا به تاریخ ورود که در درخواست ویزه الکترونیکی تان ذکر شده است توجه کنید. اگر شما اتفاقاً زودتر از تاریخ ذکر شده به ویتنام برسید، ممکن است در پاسگاه مهاجرت با مشکلات روبرو شوید.

در این صورت، ما پیشنهاد میکنیم که شهروندان چینایی با یک نماینده معتبر تماس بگیرند یا برای کمک به info@vietnamimmigration.org ایمیل کنند. آنها قادر به راهنمایی شما در مورد اینکه چگونه تاریخ ورود را در ویزای الکترونیکی تان تغییر دهید، خواهند بود و ممکن برای این خدمات هزینه داشته باشد.

5. من درخواست ویزه الکترونیکی خود را از طریق ویب سایت دولت تسلیم کردم، و حالا میخواهم پورت ورود را تغییر دهم. حالا چه باید کرد؟

بعضی اوقات، پلان ها تغییر میکنند، و شما ممکن نیاز داشته باشید تا از طریق یک بندر متفاوت نسبت به بندر که در درخواست ویزه الکترونیکی تان ذکر شده است وارد ویتنام شوید. در این صورت، شما باید با یک نماینده معتبر تماس بگیرید یا برای کمک به info@vietnammmigration.org ایمیل کنید.

آنها قادر خواهند بود تا شما را در مورد مراحل که باید برای تغییر پورت ورودی در ویزای الکترونیکی تان انجام دهید راهنمایی کنند. اما، به یاد داشته باشید که ممکن برای این خدمات هزینه وجود داشته باشد و ممکن است پروسس تغییرات مدتی طول بکشد.

6. من درخواست ویزه الکترونیکی خود را از طریق ویب سایت دولت تسلیم کردم، و حالا میخواهم معلومات را اصلاح کنم. حالا چه باید کرد؟

اگر شما متوجه شوید که نیاز به اصلاح معلومات درخواست ویزه الکترونیکی تان بعد از ارسال آن از طریق ویب سایت دولتی دارید، نخستین کاری که باید انجام دهید این است که با یک نماینده معتبر تماس بگیرید یا برای حمایت به info@vietnammmigration.org ایمیل کنید.

آنها قادر خواهند بود تا شما را در مورد مراحل که باید انجام دهید راهنمایی کنند و اسناد لازم را برای اصلاح معلومات به شما فراهم سازند. اما، به یاد داشته باشید که ممکن برای این خدمات هزینه وجود داشته باشد و ممکن است پروسس تغییرات مدتی طول بکشد.

نتیجه گیری

شهروندان چینایی میتوانند میزان موفقیت درخواست های ویزه ویتنام خود را با استفاده از یک نماینده برای ویزه ویتنام آنلاین افزایش دهند. این نه تنها یک تایید آسان و تضمین شده را تضمین میکند بلکه در وقت و تلاش نیز صرفه جویی میکند. در صورت پلان های فوری سفر، این نمایندگان همچنان گزینه های برای ویزای سریع دارند که اخذ ویزای ویتنام را برای شهروندان چینایی آسان میسازد. از اینرو، اجازه ندهید که تردید و نا امیدی پروسه ویزه شما را از اکتشاف کشور زیبا ویتنام باز دارد. یک نماینده استخدام کنید و از یک تجربه سفر بدون استرس و هموار لذت ببرید.

توجه داشته باشید:

درخواست ویزه الکترونیکی ویتنام از طریق ویب سایت دولت میتواند یک پروسه راحت و آسان باشد. اما، اگر شما با هر مشکل روبرو شوید یا نیاز به ایجاد تغییر در درخواست تان دارید، بهتر است که از یک نماینده معتبر کمک بخواهید یا برای حمایت به info@vietnammmigration.org ایمیل کنید. درحالیکه ممکن هزینه های دخیل باشد، این یک تجربه سفر هموار و بدون فشار را برای شهروندان چینایی تضمین خواهد کرد. پس، اجازه ندهید که هیچ عقب نشینی جزئی شما را از اکتشاف زیبایی ویتنام دلسرد کند.

PERHAPS YOU ARE INTERESTED IN

Чүге Вьетнам кыдат хамаатыларның албан баар ужурлуг чери-дир Вьетнамның аалчыларынга сунуп болур чүүлдери хөй. Ол айыыл чок болгаш найыралдыг чурт, кем-херек үүлгедиишкининиң деңнели эвээш, ынчангаш чаңгыс аай аян-чорукчуларга, өг-бүлелерге болгаш бөлүктерге таарымчалыг чер.

Chifukwa wuli Vietnam ni malo ghakwenera kuluta ku ŵantu ŵa ku China Vietnam ili na vinandi vyakuti yipeleke ku ŵalendo ŵake. Ni charu chakuvikilirika ndiposo chaubwezi, ndipo palije milandu yichoko, ndipo ichi ntchiwemi chomene ku ŵanthu awo ŵakwenda paŵekha, mbumba, na magulu.

Не ичюн Вьетнам Къытай ватандашлары ичюн зиярет этмек керек олгъан ердир Вьетнамнынъ мусафирлерине теклиф этеджек чокъ шейлери бар. Бу хавфсыз ве достджасына мемлекет, джинаетчиликнинъ севиеси алчакъ, шунынъ ичюн оны ялынъыз сеяатчылар, къоранталар ве группалар ичюн идеаль ердир.

ಚೀನಾದ ನಾಗರಿಕೆರೆಗ್ ವಿಯೆಟ್ನಾಂ ಒಂಜಿ ಮಸ್ತ್ ಭೇಟಿ ಕೊರ್ಪಿನ ಜಾಗೆ ದಾಯೆ ವಿಯೆಟ್ನಾಂ ತನ್ನ ಸಂದರ್ಶಕೆರೆಗ್ ಮಸ್ತ್ ದಾದ ಕೊರ್ಪುಂಡು. ಉಂದು ಒಂಜಿ ಸುರಕ್ಷಿತ ಬೊಕ್ಕ ಸ್ನೇಹಿ ದೇಶ, ಅಪರಾಧದ ಪ್ರಮಾಣ ಕಮ್ಮಿ ಉಪ್ಪುನೆರ್ದಾತ್ರ, ಒಂಜಿ ಪ್ರಯಾಣಿಕೆರ್, ಕುಟುಂಬೊಲು ಬೊಕ್ಕ ಗುಂಪುಲೆಗ್ ಉಂದು ಒಂಜಿ ಆದರ್ಶ ತಾಣ ಆದುಂಡು.

Мӗншӗн Вьетнам Китай гражданӗсемшӗн питӗ кирлӗ вырӑн пулса тӑрать Вьетнам хӑйӗн хӑнисене нумай сӗнет. Ку хӑрушсӑр та туслӑ ҫӗршыв, унта преступленисем сахал, ҫавӑнпа та вӑл пӗччен ҫӳрекенсем, ҫемьесем тата ушкӑнсем валли питӗ лайӑх вырӑн.

Pwata Vietnam ew neni mi namwot chon China repwe feino ngeni Vietnam a wor chommong mettoch epwe awora ngeni noun kewe chon kuno. Ina eu fonu mi lukulukoch me chiechioch, nge ese kon watte fofforingau, ina minne, ina eu leeni mi murinno fan iten ekkewe chon sai mi chok pwisin sai, famili, me mwichen aramas.

Вьетнам хӀунда ю Китайн бахархоша хьажа езаш йолу меттиг Вьетнаман дуккха а хӀума ду шен хьошалгӀа богӀучарна дӀадала. Иза кхераме а, доттагӀаллин а пачхьалкх ю, зуламаш кӀезиг ду, цундела иза дика меттиг ю шаьш лелачу некъахошна а, доьзалшна а, тобанашна а.